Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa izdelkov na spletni strani www.maremico.si (v nadaljevanju: spletna stran), ki jo upravlja podjetje Maremico d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik). Pred nakupom preberite pogoje poslovanja, ki vam bodo olajšali nakup na spletni strani. Pozorni bodite na garancijo, način plačila in dostave ter na varstvo osebnih podatkov. Kupca zavezujejo splošni pogoji in pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (zekOM-1).

Kupec lahko pogoje poslovanja ali splošne pogoje kadar koli prejme v pdf obliki. Željo nam sporoči na 01 5610 900 ali pošlje na elektronski naslov trgovina@maremico.si.

Podatki o ponudniku

Maremico d.o.o., Šlandrova ulica 4, 1231 Ljubljana Črnuče

Telefon: 01 5610 900, 051 305 207, 051 621 429
E-pošta: trgovina@maremico.si
Matična številka: 5878993
Identifikacijska številka za DDV: SI38272288
Vpis v sodni register: SGR 94/16025, številka registrskega vložka 1/25947/00

Vrsti uporabnikov

Z enkratnim vpisom brez registracije v spletno trgovino maremico.si postane kupec obiskovalec, če pa se registrira v spletno trgovino, postane član. Obe vrsti uporabnikov imata možnost nakupa v spletni trgovini maremico.si.

Ob registraciji v spletno trgovino maremico.si kot član pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu vnesene elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo posameznega člana določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi član kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte spremeniti, mora zahtevek za to poslati na trgovina@maremico.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, uporabnik pa bo o tem obveščen prek elektronske pošte.

Naročilo izdelkov

Naročilo oz. pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in kupec prejme potrditev naročila po e-pošti. Od tega trenutka so vse cene in pogoji določeni ter veljajo za ponudnika in kupca. S potrditvijo naročila kupec sprejema splošne pogoje in pogoje poslovanja. Naročilo je trajno shranjeno na sedežu ponudnika Maremico d.o.o. oz. na ustrezno varovanem strežniku ponudnika. En izvod naročila kupec prejme po oddaji naročila na vneseni naslov e-pošte.

Dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico

Najprej pri izbranem izdelku določite vse potrebne parametre, ki jih ima: npr. barvo, velikost, količino. Ko kliknete na gumb »Dodaj v košarico«, bo izdelek dodan v vašo košarico. Na tak način lahko izberete različne izdelke. Ko končate, se s klikom na »MOJA KOŠARICA« v zgornjem desnem kotu strani odpre izbrani seznam izdelkov. Prikazal se vam bo seznam izbranih izdelkov in informativni izračun. S klikom na križec lahko izdelke odstranite iz izbora, lahko pa se z gumbom »nadaljuj z nakupovanjem« vrnete v spletno trgovino in izbirate naprej. Ko ste izbor dokončali, nakup nadaljujete s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno«. Pred tem vnesite kodo kupona za ugodnost, če jo imate. Kodo kupona lahko vnesete tudi naknadno na blagajni.

Vnos osebnih podatkov in podatkov za dostavo

V naslednjem koraku vnesete svoje podatke in naslov za dostavo. Pred nadaljevanjem označite, da se strinjate s pogoji poslovanja, da boste lahko nadaljevali z nakupom. Če želite, da je dostava izvedena drugam, kot je zapisano pri podatkih plačnika, obkljukajte polje »Dostavi na drug naslov?« in v nova polja vnesite podatke za želeno dostavo. Pri vsakem naročilu lahko po želji dopišete še različne opombe. Mesto zanje je v zadnjem okencu.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je tak kot za fizične osebe, le pri vnosu plačnika izpolnite še polji »Naziv podjetja« in »Davčna številka podjetja« in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja, ki veljajo za podjetja. Razlika v primerjavi z nakupom fizične osebe je v možnosti odstopa od pogodbe. Več informacij v razdelku »Vračilo kupljenega izdelka«.
Spletna trgovina maremico.si pravnim osebam omogoča enake načine plačila kot fizičnim osebam. Poslovanje z gotovino je omejeno na 420 EUR z DDV.

Cene

Vse cene izdelkov so v evrih in vsebujejo DDV. Izdelki iz trgovine so na voljo tudi v Spalnem centru Maremico, Šlandrova ulica 4, 1231 Ljubljana Črnuče, po rednih cenah. Ugodnosti na maremico.si veljajo za nakupe v spletni trgovini. Kjer je zapisana samo ena cena, velja da sta redna in spletna cena enaki. Ko kupec potrdi naročilo v spletni trgovini, zanj veljajo objavljene cene v času oddaje naročila. Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba v spletni trgovini maremico.si osvežuje in spreminja. Pridržujemo si pravico do spremembe cene brez predhodne najave. V ceni izdelkov niso všteti stroški dostave, razen če pri posameznem izdelku to izrecno piše.

Kupon za popust

Kupon s kodo za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu v spletni trgovini maremico.si in je časovno omejen. Aktivni kupon s kodo za popust najdete v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

Kupon uporabite, tako da v košarici v polje »koda kupona« vpišete kodo in kliknete gumb »uporabi kupon«. Ko vpišete kodo kupona za popust, se vrednost kupona za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku »nadaljuj na blagajno«. Razlika je znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Vrednost vašega naročila za koriščenje kupona za popust je določena z vsakim izdanim kuponom in je vedno zapisana ob izdanem kuponu. Za nakup enega izdelka je možno uveljaviti eno kodo za popust. Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

Darilo ob nakupu

Pri določenih izdelkih je lahko ob nakupu dodano brezplačno darilo. Kdaj in koliko časa bo na voljo je določeno z interno politiko podjetja. Izdelek, ki je ob nakupu darilo, se bo avtomatsko prenesel v vašo košarico, cena za plačilo pri tem izdelku pa bo 0,00 EUR.

Oddaja povpraševanja

Oddaja povpraševanja je vrsta naročila v spletni trgovini maremico.si, ki za kupca ne predstavlja obveze za nakup ali plačilo. Po oddanem povpraševanju bo kupec prejel elektronsko pošto z informacijami o ceni, izdelku ali storitvi, ki jih je želel.

Kadar iz oddanega povpraševanja ne bo popolnoma razvidnih potrebnih podatkov za izdelavo informativne ponudbe, bo Maremico d.o.o. poklical kupca na posredovano telefonsko številko, da pridobi manjkajoče podatke. Potem mu bo posredovana elektronska pošta z informacijami, ki jih je oddal na povpraševanje v spletni trgovini maremico.si.

Izbor načina plačila

V oranžnem okvirju bo izpisan povzetek vašega naročila z zneskom plačila. V primeru napačnega vnosa lahko kupec napake popravi v košarici. Veljavnost cene kupljenega izdelka velja na dan nakupa oz. na dan oddaje naročila na maremico.si. Glede na želeni način plačila izberete gumb, ki vas bo vodil čez celotni postopek plačila.

  • Po predračunu: Plačilo poravnate na naš bančni račun. Podatke za izvedbo plačila boste po kliku »Zaključi nakup« prejeli na svoj elektronski naslov.
  • Po povzetju oz. ob osebnem prevzemu: Ob dostavi vam bo Pošta Slovenije zaračunala še bančno provizijo za plačilo. Znesek provizije je odvisen od označenega zneska, in sicer: do 98 EUR znaša provizija 1,05 EUR nad 98 EUR do 501 EUR znaša provizija 1,07 % od vrednosti, nad 501 EUR znaša provizija 5,36 EUR. Če ste izbrali osebni prevzem, plačate v gotovini ob prevzemu v Spalnem centru Maremico.
  • Kreditna kartica: vnesite zahtevane podatke in zaključite naročilo. Plačnik mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice, prav tako po potrditvi prejema naročila ni več možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila.
  • PayPal:  Preusmerjeni boste na PayPal spletno stran za plačevanje, kjer sledite korakom nakupa ter zaključite plačilo. Provizija za kupca je 0,00 EUR.

Potrditev naročila

Ko je plačilo izvedeno oz. izbrano, se na strani izpiše potrditev naročila, prav tako pa potrditev naročila prejmete na vneseni elektronski naslov. Če obvestila ne boste prejeli, obstaja možnost, da ste ob naročilu navedli napačni elektronski naslov. V tem primeru pokličite na telefonsko številko 01/5610 900 ali pišite na mail trgovina@maremico.si. S potrditvijo naročila se vsak kupec strinja s pogoji poslovanja in splošnimi pogoji poslovanja.

Članom maremico.si so na spletni strani (ob prijavi) dostopni podatki o vsebini in statusu naročila. Maremico d.o.o. naročilo pregleda, preveri zalogo naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma sporoči, kakšen je možni rok dobave, kadar izdelka ni na zalogi.

Maremico d.o.o. bo v primeru nejasnosti pri vnesenih osebnih podatkih ali naročenih izdelkih, zaradi zagotavljanja točnosti dobave, poklicalo kupca na vneseno kontaktno telefonsko številko.

Maremico d.o.o. kupca po elektronski pošti sproti obvešča o aktualnih podatkih v zvezi z oddanim naročilom. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati na razpoložljivost izdelka, lahko kupec to sporoči v Maremico d.o.o. in bomo izdelek odstranili iz naročila ter vrnili morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca dobavili. Po želji lahko kupec celotno naročilo v tem primeru tudi prekliče. Maremico d.o.o. lahko naročilo kupca prekliče, kadar je razlog nerazpoložljivost izdelka s strani dobaviteljev. Z dnem preklica naročilo kupca preneha veljati. Maremico d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala kupcu zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nerazpoložljivosti izdelkov, ki jih Maremico d.o.o. nima na zalogi.

Dostava in osebni prevzem

Naslednji delovni dan po uspešni oddaji naročila na spletni strani in prejemu plačila na račun ponudnika bomo naročene izdelke poslali preko dostavne službe. Izdelki so večinoma na zalogi in je rok dobave 7 delovnih dni, običajno pa je rok dobave še krajši in znaša 1-2 delovna dneva, odvisen pa je od dostavne službe. Če naročenih izdelkov ne bo mogoče dostaviti v predvidenem času, bomo kupca o tem obvestili, pri čimer bomo uporabili kontaktne podatke, ki nam jih bo kupec zaupal ob oddaji naročila.

Dostava se vrši v dopoldanskem času. Strošek poštnine za kupca se izpiše v košarici pred nadaljevanjem oddaje naročila na blagajni in je za različne količine in izdelke različen. Dostavna služba dodatno zaračuna strošek bančne provizije, o čemer ste obveščeni pri izbiri načina plačila ob oddaji naročila. Če vas v trenutku dostave ne bo doma, vam bo dostavna služba pustila obvestilo o pošiljki, ki jo boste lahko prevzeli v poslovalnici, navedeni na obvestilu. Priporočamo, da ob naročilu navedete svojo telefonsko številko, da vas bo dostavna služba lahko poklicala.

Izdelke pošiljamo na naslove v Republiki Sloveniji.

Osebni prevzem je možen v Spalnem centru Maremico v odpiralnem času podjetja.

Ob predaji pošiljke dostavni službi oz. ob pripravljenosti na prevzem vam bomo poslali obvestilo po elektronski pošti.

Izdaja računa

Za vsako poslano blago oz. osebno prevzeto blago Maremico d.o.o. izda natisnjen račun z razčlenjenimi stroški. Plačilo je mogoče samo v enkratnem znesku. Podatki na računu bodo enaki tistim, ki jih kupec vnese v postopku zaključitve naročila. Spremembe po izdaji računa ne bodo mogoče.

Vklopi razum, zahtevaj račun

Kaj storiti, če je pošiljka poškodovana?

Če ste ob prevzemu opazili, da sta pošiljka ali izdelek fizično poškodovana, manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri dostavni službi.

Sprememba naročila

Naročilo lahko tudi po uspešni oddaji na spletni strani spremenite, tako da takoj pokličete na 01 5610 900 ali pišete na e-mail trgovina@maremico.si.

Preklic naročila izdelkov

Naročilo lahko kupec prekliče med postopkom naročanja na spletni strani, pred potrditvijo naročila ali ko je naročilo že zaključeno in plačano. Preklic naročila velja za fizične osebe.

Pokličite na 01 5610 900 ali pišite na trgovina@maremico.si. V primeru preklica naročila vrnemo 100 % plačane kupnine na tekoči račun kupca. Če se zgodi, da je naročilo že poslano na kupčev naslov, mora kupec zavrniti paket pri dostavni službi ob dostavi.

Vračilo kupljenega izdelka

Pri vseh izdelkih kupcu omogočamo vračilo brez navedbe razloga v 14 dneh od dneva prevzema izdelka (po 43. členu ZVPot; Uradni list RS, št. 98/04-UPB2, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, in 19/15).

Za vračilo se šteje, če kupec svojo namero pisno sporoči na e-mail trgovina@maremico.si ali pošlje zahtevo za vračilo na naslov Maremico d.o.o., Šlandrova ulica 4, 1231 Ljubljana Črnuče. Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj. Vrnitev izdelka ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe, tudi če kupec prodajalca o tem prej ni pisno obvestil.

Pred odločitvijo, da bo kupec odstopil od pogodbe, sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka kupec ne sme še naprej uporabljati do odstopa od pogodbe.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Prejeti izdelek mora kupec vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

V 14 dneh po sporočilu namere o vračilu mora kupec izdelek na svoje stroške vrniti na naslov za Maremico d.o.o., Šlandrova ulica 4, 1231 Ljubljana Črnuče. Dostavi ga lahko osebno ali pošlje preko izbrane dostavne službe. Priporočamo, da izdelek ustrezno pripravite za transport, da se ne poškoduje. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je potrebno ob vračilu priložiti. Izdelku priložite tudi kopijo prejetega računa za izdelek. Po prejemu izdelka mora ponudnik kupcu vrniti celotno plačano kupnino, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu odstopa od prodajne pogodbe (izdelka). Kadar je kupec pri nakupu koristil ugodnost v obliki popusta ali kupona s kodo, se to upošteva kot popust in se kupcu ne vrne. Vrne se le plačana kupnina.

Ponudnik vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Možnost vračila izdelkov oziroma odstopa od pogodbe ne velja v primerih, kot jih določa ZvPot-1 (5. odstavek 43. č člena), in sicer za pogodbe o nakupu sklenjene na daljavo. V primeru spletne trgovine maremico.si lahko gre za izdelke, ki so bili izdelani po natančnih navodilih kupca, ki so bili prilagojeni njegovim osebnim potrebam in zaradi svoje narave niso primerni za vračilo.

Pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema izdelka brez razloga, kot to velja za fizične osebe. Tudi vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Veljajo pa splošni pogoji spletne strani in pogoji poslovanja.

Za več informacij o vračilu izdelkov lahko pokličete na telefonsko številko 01 5610 900.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je ta navedena na računu ali garancijskem listu. Garancijski rok je za različne izdelke različen, zato je na računu oz. garancijskem listu izdelka to posebej zapisano. Veljavna je v primeru upoštevanja navodil za uporabo ter ob predložitvi računa. Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo, v primeru da je neuporabnost izdelka oz. poškodba posledica nepravilnega ravnanja kupca.

Odgovornost za hrambo računa in garancijskega lista nosi kupec, Maremico d.o.o. pri tem ne prevzema nobene odgovornosti.

Informacija o garanciji je navedena na strani s predstavitvijo artikla. Če tega podatka pri izdelku ni, izdelek nima garancije ali pa podatek ni znan. Kupec lahko kadar koli kontaktira Maremico d.o.o., ki bo zagotovil točno informacijo o garanciji izbranega izdelka.

Stvarna napaka

Prodajalec Maremico d.o.o. nosi odgovornost za stvarne napake na blagu v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga. Napaka je stvarna če:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo;
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec nas mora o morebitni odkriti stvarni napaki skupaj z njenim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku (v roku 2 mesecev od dneva odkritja napake, vendar najkasneje v 2 letih od nakupa izdelka) in nam omogočiti pregled izdelka. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Primernost izdelka se preveri, tako da se ga primerja z drugim brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oz. navedbami na izdelku.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Reklamacije izdelkov

Če želite izdelek reklamirati, morate to sporočiti prodajalcu na telefonsko številko 01 5610 900 ali reklamacijo pisno poslati na naslov Maremico d.o.o., Šlandrova ulica 4, 1231 Ljubljana Črnuče skupaj s priloženim originalnim računom.

Prejete reklamacije bomo poskusili rešiti sproti in v najkrajšem možnem času, vendar ne kasneje kot v 45 dneh od prejema.

Garancijska popravila ali zamenjave se opravljajo v servisu pri prodajalcu, kamor mora kupec dostaviti ali poslati reklamirano blago na svoje stroške. Stroške materiala, nadomestnih delov, dela, prevoza in vse stroške, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oz. pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, nosi prodajalec.

Varstvo osebnih podatkov

Varstvo osebni podatkov naših uporabnikov je ena izmed stvari, kateri posvečamo veliko pozornosti. Vse o tem si lahko preberete v Splošnih pogojih uporabe spletne strani.

Omejitev odgovornosti

Vse o omejitvi odgovornosti si preberite v Splošnih pogojih uporabe spletne strani.

Če so določbe teh pogojev poslovanja v nasprotju z določili posamezne pogodbe med kupcem in prodajalcem oz. dogovorjenih posebnih pogojev, veljajo določila posamične pogodbe oz. dogovorjenih posebnih pogojev.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Maremico d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem Maremico d.o.o. lahko poveže preko telefonske številke 01 5610 900 ali preko elektronske pošte trgovina@maremico.si.

Skladno z zakonskimi normativi Maremico d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Maremico d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja tudi s spletno prodajo na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRS). Platforma SRS se nahaja na elektronski povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Kodeks ravnanja

Ponudnik poskuša po svojih najboljših močeh ugoditi zahtevam in željam kupcev ter zadovoljiti zakonske regulative. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) izjavljamo, da nismo podpisnik kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.